Contact
Acasa
Scroll
Niciun rezultat gasit

Responsabil achizitii

Descrierea jobului

  • Responsabil achizitii in domeniul domeniul constructiilor industriale si civile
  • Experienta profesionala minima de 2 ani intr-o pozitie similara de achizitii

Responsabilitati

  • Achiziția de produse, asigurându-se că acestea corespund specificațiilor și pot fi livrate la momentul potrivit la prețurile cele mai avantajoase;
  • Furnizarea de bunuri, lucrări sau servicii la nivel local în conformitate cu specificațiile tehnice primite și cu obiectivele specificate în materie de costuri, calitate și livrare;
  • Efectuarea de studii de piață;
  • Actionarea ca o interfață între furnizori și alte departamente relevante în ceea ce privește procesele de achiziții și noile proiecte și activități;
  • Monitorizarea și consilierea cu privire la orice aspecte care prezintă riscuri sau oportunități pentru organizație;
  • Furnizarea de analize de costuri, noi și existente, și revizuirea activităților de reducere a costurilor;
  • Pregătire de rapoarte și actualizări, după cum este necesar;
  • Să colaboreze cu alte persoane din cadrul funcției de achiziții, atât la nivel local, cât și global, și să analizeze oportunitățile de îmbunătățire continuă și de îmbunătățire a activității;
  • Negocierea contractelor si a conditiilor comerciale, îmbunătățirea prețurilor și a condițiilor de afaceri cu furnizorii și analiza oportunităților de a face economii de afaceri, utilizând cele mai bune practici de negociere și instrumente și metode de achiziție;
  • Construirea, menținerea și gestionarea relațiilor cu furnizorii și menținerea unei bune comunicări;
  • Monitorizarea permanentă a listelor de furnizori și a condițiilor de preț pentru a asigura condiții comerciale favorabile;
  • Asigurarea sortimentului corect de produse la momentul potrivit realizat prin analiza datelor.
  • Elaborarea planului de achiziție a mărfii pe baza previziunilor de vânzări;
  • Coordonarea proiectelor si colaborarea strânsă cu ingineria și marketingul pentru a asigura veniturile și satisfacția clienților;
  • Dezvoltarea de instrumente pentru a sprijini echipa de vânzări și pentru a se asigura că informațiile corecte sunt transmise pe piață;
  • Rezolvarea problemelor și îmbunătățirea fluxurilor de procese;

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare 
  • Experienta in achizitii minima de 2 ani 
  • Competențe în analiza datelor, gestionarea stocurilor
  • Cunostinte in domeniul achizitiilor, capacitate de sinteza si atentie la detalii 
  • Disponibilitatea/capacitatea de lucru in echipa 
  • Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare 
  • Limbi straine: engleza la nivel mediu 
  • Persoana proactiva, orientata catre rezultate 
  • Cunostinte medii in utilizarea pachetului Microsoft Office

Beneficii

  • Posibilitati de dezvoltare profesionala 
  • Salariu motivant adecvat postului si responsabilitatilor aferente 
  • Cresteri salariale  in functie de nivelul de performanta profesionala, respectiv implicare 
  • Stabilitatea locului de munca 
  • Program de lucru si concediu de odihna conform reglementarilor legale 
  • Mediu de lucru prietenos, benefic dezvoltarii profesionale 
  • Echipa tanara formata din profesionisti 

Descriere companie - www.willynaessens.ro

Willy Naessens Industrial Bulidings este lider pe piata constructiilor de cladiri industriale, cu peste 9.000 de proiecte finalizate. Proiectele noastre sunt dezvoltate in conformitate cu cerintele clientului. Willy Naessens se ocupa intern de toti pasii procesului de constructie. 

Betonul prefabricat este specialitatea noastra. Proiectam, producem, montam si predam la cheie strucutri de beton armat prefabricat. 

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru

Fii la curent cu evolutia Willy Naessens Group. Intr-o zi vei citi ceva care te va determina.